Alla inlägg den 11 september 2011

Av Sarah Nordström - 11 september 2011 09:32

Söndag idag och allt känns så seg vill bara att vardagen ska starta igen.. 

Tycker att söndagar är tråkiga. Oftast sitter man bara och har det tråkigt. 

Här regnar massor, och klart gör det ju inte saken bättre. 


Lillan sitter tittar på tv och hunden Theo sover han är jätte trött :P 

I morse var jag inte alls sugen på och gå upp. Ja ville ligga sova men det var inget 

Izabella ville.. Utan ja fick gå upp, inte ska jag klaga för det ju tur man har barn som väcker en så man inte missar hela dagen. 


Märkt att jag har inte skrivit på ett tag och tänkte det att nu får ja blogga igen så jag får ut mina tankar och allt runt om kring.

På tisdag är det provtagning på Izabella gällande en njursjukdom som hennes pappa bär på. Ja vill bara att dagarna ska gå så ja slipper tänka på det sen... Nej nu nog dags och göra något här hemma kanske ska städa lite eller något känner mig rastlös. Så något får man ju ta och göra.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards