Direktlänk till inlägg 12 juli 2011

Mitt första bloggande på denna sidan <3

Av Sarah Nordström - 12 juli 2011 19:30

Satt idag och funderade om jag skulle börja blogga. Jag kom sen fram till att det

kan va bra och göra det. Kan ju få ut lite av mina tankar och så här på bloggen.

Kommer kanske inte bli så mycket bloggande men kan ju försöka .


Idag har det vart en dag med jobb (jag sommarjobbar). Så gick upp klockan 5 på morgon. Nu är jag trött, och min dotter kom in nu efter att ha lekt med sin kompis.

Jätte trött tjej har jag. Men hon äter kvällsmat nu så hon kommer väl somna sen.

Imorgon ska jag jobba igen ska bli kul. Har städat idag med medans bella lekt. Skönt slipper jag tänka på det sen =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah Nordström - 11 september 2011 09:32

Söndag idag och allt känns så seg vill bara att vardagen ska starta igen..  Tycker att söndagar är tråkiga. Oftast sitter man bara och har det tråkigt.  Här regnar massor, och klart gör det ju inte saken bättre.    Lillan sitter tittar på tv ...

Av Sarah Nordström - 15 juli 2011 17:41

Sitter här hemma tillsammans med lille Theo (min hund). Izabella åkte vid halv 3 tiden och jag va sen och fika hemma hos min syster med min Mamma hennes kille som nu då är fästman Grattis<3. Sen va några av mina systrar med. Och klart hundarna. Mi...

Av Sarah Nordström - 13 juli 2011 18:55

Izabella leker med sina kompisar och har jätte kul. Ja tänk vad tiden har gått fort, nästan för fort. Det gått 4 år nu sen jag blev mamma till världens underbaraste tjej <3. Att jag för cirka 5 år sen fick veta att jag ska bli mamma känns som inte...

Av Sarah Nordström - 13 juli 2011 14:28

Har precis kommit innan för dörren nästan i alla fall och fått sätta på lite kaffe. Och häll upp och börjat på första koppen. Mumms :D Slutat jobba för dagen och hämtat både min dotter på dagis och min hund hos min syster/hennes pojkvänn, som pas...

Av Sarah Nordström - 12 juli 2011 20:01


Nej nu blir det att gå kolla på en film. Sen sova känns som ja behöver somna i tid. Izabella sover redan <3 lilla tjejen är hur trött som helst nu på dagarna. Nu ska jag bara bestämma mig om vilken film det kommer och bli. Jag är lite sugen ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards